Lg.rotating Balls Spinner

Galeria zdjęć

Interesuje Cię czym żyje nasza szkoła? Tutaj znajdziesz wydarzenia w obiektywie.
Zakończenie roku szkolnego 2018/2019
Nareszcie koniec roku szkolnego! Uroczyście zakończyliśmy rok szkolny 2018/2019. Pożegnaliśmy uczniów z klasy VIII l oraz dwóch wychowanków z zespołu rewalidacyjnego. Nie brakło podziękowań, wspomnień i życzeń. Do zobaczenia we wrześniu!

Msza szkolna na zakończenie roku szkolnego 2018/19
Każdy z nas przyzna, że ten rok nie należał do łatwych. Tym bardziej dziekujemy za mijąjący rok szkolny. Oczywiście mszę dla nas celebrował ks. Włodzimierz. Dziękujemy za całoroczną opiekę duszpasterską nad nami :)

Dzień europejski - Bułgaria
Witajcie w Bułgarii! W tym roku w dniu europejskim poznawaliśmy Bułgarię. Było bardzo kolorowo i radośnie!

Wycieczka do Łańcuta, Obroczy, Lublina i Zamościa
Piękna pogoda, szereg atrakcji, niesamowite wrażenia!
W dniach 3-6 czerwca 2019 roku wyjechaliśmy na wycieczkę: ŁAŃCUT – OBROCZ –LUBLIN-ZAMOŚĆ.
Pierwszego dnia zwiedzaliśmy zamek w ŁAŃCUCIE, gdzie podziwialiśmy zbiory zgromadzone w pałacu, zobaczyliśmy powozownię, stajnie oraz park, w stylu angielskim, otaczający zespół pałacowy. Po zakwaterowaniu w ośrodku w OBROCZY, wyruszyliśmy na spacer po ZWIERZYŃCU, gdzie podziwialiśmy m.in. malowniczy KOŚCIÓŁ ŚW. JANA NEPOMUCENA, zwanego „Kościołem na wyspie”.
Drugiego dnia udaliśmy się do LUBLINA, miasta w którym zmarł najwybitniejszy twórca polskiego renesansu – Jan Kochanowski. Zwiedzanie Starego Miasta oraz innych atrakcji było niezwykłym przeżyciem. W Regionalnym Muzeum Cebularza, każdy z nas mógł spróbować swoich sił w przygotowaniu charakterystycznego dla Lubelszczyzny – Cebularza. Nasze własnoręcznie wykonane cebularze były przepyszne! Po powrocie do miejsca zakwaterowania wspominaliśmy atrakcje minionego dnia przy grillu.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wyjazdu do SZCZEBRZESZYNA, gdzie jak pisał Jan Brzechwa, […] chrząszcz brzmi w trzcinie. I Szczebrzeszyn z tego słynie. Pomnik i poetycka historia słynnego brzęczącego w gąszczu chrząszcza, uświadomiła nam, że każda praca się opłaca. Kolejną atrakcją tego miasta było zwiedzenie jednej z najstarszych w Polsce synagog oraz Cerkwi Zaśnięcia NMP.
Z SZCZEBRZESZYNA udaliśmy się do ZAMOŚCIA. W mieście-twierdzy podziwialiśmy, m.in. Muzeum Zamojskie, Ratusz, Starówkę.
Następnie w RADECZNICY zwiedziliśmy Sanktuarium i Bazylikę św. Antoniego, poznaliśmy niezwykłą historię objawień św. Antoniego, który ukazał się Szymonowi Tkaczowi.
Jeszcze tegoż samego dnia relaksowaliśmy się nad STAWAMI ECHO W ZWIERZYŃCU i zachwycaliśmy się wspaniałymi krajobrazami, pięknem otaczającej nas przyrody – flory i fauny.
Podsumowaniem dnia było ognisko i towarzyszące mu zabawy integracyjne.
Ostatni dzień był niesamowity i bardzo emocjonujący! Spływ kajakowy – wiosłowanie po rzece Wieprz wśród cudownej przyrody Roztocza.
W drodze powrotnej do Bielska-Białej udało nam się jeszcze zwiedzić Bazylikę Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny w LEŻAJSKU. Duże wrażenie wywarły na nas znajdujące się w niej ogromne organy – jeden z najcenniejszych zabytków tego typu nie tylko w Polsce, ale także w Europie.
Czas spędzony na wycieczce na długo pozostanie w naszej pamięci! Było wspaniale – z niecierpliwością czekamy na kolejne wycieczki w nowym roku szkolnym.
TEN CZAS STANOWIŁ DLA NAS PRZYJEMNY PRZEDSMAK WAKACJI!!!!

Piknik rodzinny 2019
Po raz kolejny bawiliśmy się podczas pikniku rodzinnego. Były występy. Można było przejechać się na koniu, wsiąść na motocykl, uczestniczyć w zawodach sportowych czy zjeść pyszną kiełbaskę. Dziękujemy wszystkim za ogromne zaangażowanie - sponsorom, rodzicom naszych uczniów, przyjaciołom, rodzinom nauczycieli. To dzięki Wam całe rodziny bawiły się znakomicie.